Paviljon B zajema povečini tanke in druga oklepna vozila ter orožje, ki izvira iz druge svetovne vojne. Že v prvem prostoru sta na ogled tanka Stuart in sicer starejši M3A1 in nekoliko mlajši M3A3. Oba sta dragocen spomin na 1. partizansko tankovsko brigado, ki so jo izurili in opremili zahodni zavezniki, v uporabi pa je med drugim imela tudi britansko transportno vozilo bren carrier. Partizani so ob koncu vojne med drugim uporabljali tudi ameriško samovozno havbico M7 Priest ter legendarni ameriški motocikel Harley-Davidson WLA. Sovjetski tank T-34/85 je najbolj znan tank vzhodne fronte, v razstavi pa simbolizira 2. tankovsko brigado, ki so jo, za razliko od prve, opremili in izurili v Sovjetski zvezi.
Razstava Oklep svobode združuje oklepna vozila pa tudi orožje in opremo, ki so v Jugoslavijo prišli iz Združenih držav Amerike v 50. letih 20. stoletja kot vojaška pomoč po sporu Tito – Stalin, zaradi katerega je bila Jugoslavija izključena iz bloka komunističnih držav, vezanih na Sovjetsko zvezo. Razstava združuje nekaj najdragocenejših oklepnikov Parka vojaške zgodovine iz obdobja druge svetovne vojne, kot so tank M4A3 Sherman, samovozni top M36 Jackson, oklepna avtomobila Scout car in M8 Greyhound ter povojni ameriški tank M47 Patton, ki je tudi najtežji tank v zbirki Parka vojaške zgodovine.
Spitfire je eno najbolj znanih, najlepših in slavnih letal vseh časov, v zgodovino pa se je zapisal kot zmagovalec bitke za Britanijo. Lovsko letalo Supermarine Spitfire F.IX s serijsko oznako MJ116, katerega Merlinov motor in razbitine so na ogled v Parku vojaške zgodovine, je bilo del 73. eskadrilje zračnih sil Združenega kraljestva.
18. septembra 1944 je skupina te eskadrilje izvedla napad na nemško vojaško infrastrukturo v okolici Ljubljane, pri čemer je bilo letalo zadeto iz nemške strani in je strmoglavilo na barjansko zemljišče ob Ižanski cesti. Pilotiral ga je Peter J. Clark, ki je iz letala s padalom uspešno odskočil. Izkopavanje ostankov, ki je potekalo med 19. in 27. avgustom 2019, je izvedla ekipa Arheološkega raziskovalnega konzorcija za Ljubljano. Skupno je bilo evidentiranih več kot 150 ostankov letala.