Park vojaške zgodovine sodeloval na čezmejni borzi lokalnih ponudnikov Zeleni kras 2024
Regionalna razvojna agencija Zeleni kras je v sredo, 27. marca, skupaj s partnerskimi organizacijami iz primorsko-notranjske regije v Ilirski Bistrici pripravila 2. čezmejno borzo lokalnih ponudnikov Zeleni kras 2024. Osrednji namen srečanja, izvedenega v sodelovanju s Turističnoinformacijskim centrom Ilirska Bistrica, Notranjskim regijskim parkom, Zavodom Znanje Postojna, Zavodom za turizem Pivka, Zavodom Snežnik, Turističnoinformacijskim centrom Bloke in Društvom turističnih novinarjev Slovenije, je bila krepitev regijskih turističnih povezav z vzpostavljanjem novih stikov z lokalnimi ponudniki čezmejnega območja. Dogodka se je udeležilo več kot 50 predstavnikov turističnega sektorja z obeh strani slovensko-hrvaške meje, od predstavnikov turističnih znamenitosti, turističnoinformacijskih centrov, turističnih agencij, samostojnih lokalnih turističnih vodnikov in turističnih društev do ponudnikov nastanitev ter gostinskih storitev, predstavnikov iz kmetijsko-pridelovalnega sektorja, medijev in predstavnikov občin.
Na čezmejni borzi lokalnih ponudnikov je kot ena osrednjih turističnih znamenitosti v regiji sodeloval tudi Park vojaške zgodovine. Predstavnik Parka je v okviru dogodka ostalim sodelujočim predstavil muzejsko ponudbo, hkrati pa je udeležba na srečanju pomenila tudi odlično priložnost za seznanjanje z novostmi v regijski gostinsko-nastanitveni ponudbi, ki za muzejske obiskovalce predstavlja dragoceno dodano vrednost. Pri tem so bili sprejeti dogovori o nadaljevanju in nadgradnji že utečenih sodelovanj Parka s preostalimi ponudniki ter izražene namene za osnovanje novih partnerstev. Pri predstavitvenem pultu Parka vojaške zgodovine so se z zanimanjem ustavili tudi sodelujoči ponudniki z druge strani meje in s predstavnikom Parka izmenjali mnenja glede možnosti čezmejnih povezav.
Program dogodka je dopolnila okrogla miza, kjer so o aktualnem stanju turizma v regiji in pomenu oblikovanja celostne turistične ponudbe spregovorili Dubravka Kalin z Direktorata za turizem, Barbara Zmrzlikar iz Slovenske turistične organizacije, Nina Kenda z Direktorata za strukturno politiko in razvoj podeželja ter Nedo Pinezić, Quanaius DMO svetovalec. Udeleženci so se na srečanju seznanili tudi z aktualnimi LAS-ovimi razpisi in spoznali primer dobre prakse pri uveljavljanju nove blagovne znamke z Belokranjskega.
Borza lokalnih ponudnikov je v tokratni izvedbi k udeležbi pritegnila še večje število lokalnih ponudnikov kot lani in bila deležna velikega odziva medijev, s čimer organizatorji upajo, da bo ugodno vplivala na nove turistične povezave ter celostno turistično ponudbo v regiji.